Advertising

Ahad, 29 Ogos 2010

Doktor dan Gadis (18sx)

doktor dan Gadis (18sx)

Seorang gadis berusia 20-an menemui Dr. Tim, seorang doktor pakar jiwa... ...



G>"Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan,dan ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu.."

D>"Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas untuk seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

G> "Ya memang ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta di tepi pantai.Dia pegang tangan saya."

D>"Dia pegang tangan kamu seperti ini?" dr Tomi memberi contoh.

G> "Ya. seperti yg doktor lakukan"

D> "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya dia tidak mau berpisah dgn kamu...

G> "Kemudian dia merapatkan badannya k epada saya dan memeluk bahu saya... "

D> "Dia lakukan seperti inikah?"

G> "Ya. seperti inilah dia peluk saya doktor.."

D> "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan dgn kamu" kata dr Tomi.

G> "Kemudian dia cium saya."

D> "Dia cium kamu seperti ini ?"

G> "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan."

D> "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?"

G> "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya & meraba2 saya doktor.."

D> "Dia lakukan seperti ini kah?"

G> "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya.."

D> "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.."

G> "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.."

D> "Adakah kamu membantah tindakannya?"

G> "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."

D> "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"

G> "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor... "

D> "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememangnya ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"

G> "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual dgn saya dok... "

D> "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?"

G> "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu"

D> "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya dia memerlukan kamu kan !"

G> "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia sebenarnya mengidap AIDS"

D> "HAH?? CELAKA KAMU!! DIA..MEMANG .. BANGSAT!!..
BANGSAAATTT!!!!.. LELAKI BAAANGSAAAAAAAATTTTTT!!!!!!!!... ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan